parallax background

AFTER SALES:



Zależy nam na dbaniu o poczucie bezpieczeństwa naszych klientów, dlatego też zapewniamy najlepszą opiekę w zakresie doradztwa i serwisu. Posiadamy rozbudowany dział obsługi posprzedażowej, który dba o to, by każdy klient w razie potrzeby uzyskał natychmiastową pomoc ze strony naszej firmy.

Po przekazaniu maszyny w ręce klienta gwarantujemy stały kontakt konsultacyjny oraz szeroko rozumianą obsługę serwisową. Jako autoryzowany serwis DiBO, posiadamy wyszkoloną załogę serwisantów z dostępem do wszystkich części zamiennych.

Oferujemy indywidualne umowy serwisowe, które obejmują regularne przeglądy, minimalny czas reakcji i w razie potrzeby gwarancję maszyny zastępczej. Prace serwisowe wykonujemy na miejscu lub transportujemy urządzenie do naszego serwisu stacjonarnego. Jest to udogodnienie szczególnie przyjazne firmom, które działają dla przemysłu i którym zależy na czasie realizacji swoich założeń.

KONTAKT +48 790 557 321 kontakt@promur.pl